lördag 5 juli 2008

Eric talar ut


Ja just det du horde. Eric i egen hog person som sitter i Queenstown och skriver nagra rader till er. Jag vill bara passa pa att ge er min syn pa den har Robinson Crouse Competition. Till att borja med ska vi ha klart for oss att det faktist var min ide. Men jag anser inte att tavlingen gick schyst till.

Jag klarade som sagt lite mer an tva veckor innan jag fick nog av mitt hemska skagg och gav upp. Detta berodde pa att jag inte hade nagot motstand. Vad menar han nu tanker du? Jo efter 17 dagar hade jag samlat pa mig ganska mycket skagg, sag banne mig inte klokt ut och jag led varje gang jag sag mig sjalv i spegeln. Jacob som skulle vara min "motstandare" sag i slutet ut som jag gjorde dag 3, ok kanske lite overdrivet. Men att pasta (inte mackaroner eller dyl) att han ens hade i narheten lika mycket skagg som jag ar ett han mot hela mannskligheten. Det har ar inget jag sitter och hittar pa, det finns objektiva vitten! Exempelvis irlandaren Tomas som vi hangde en del med. Nar vi berattade om varan tavling sa fnissade han till lite och sa ngt i stil med "You not really notice on him" och syftade pa mr Jacob.

Hoppas ni som fatt poang ar nojda nu, men har ni nagom form av samvete sa ringer ni Jacob bums och ber honom dra tillbaka dem. Alternativt kan ni skanka pengar till en valgorenhetsfond som jag har startat "Erics kakfond". Jag maste ju enligt reglerna kopa 5 cookies till den mindre skaggiga damen. Det kanns ju sadar efter att ha "forlorat en tavling dar jag aldrig hade en sportslig chans att vinna.

Bara sa att ni vet sa ar jag inte bitter!


Inga kommentarer: