lördag 5 juli 2008

Ett stor ? Men inte jättestort, bara lite större än normalt så att det kan kallas stort liksom.


Idag vet jag som oftast inte vad Eric gör:( Tråkigt värre, nu är klockan tio i 12 och då känns det lite taskigt att ringa Eric.) Och det är ju inte alltid man känner att man vill vara så pass taskig, det är ju ändå så att jag skriver upp hans liv här på bloggen, liksom som om inte det vore jobbigt nog. Mitt liv är ju inte riktigt lika nerskrivet på Bloggen där Eric skriver om Jacob så därför har ju Eric givit ut en ganska stor tjänst genom att tillåta att jag skriver om honom. Så därför är det nästan lite grymt att behöva ringa killen och kanske väcka honom bara för att alla ska få veta vad han har gjort. Men som lite aptitretare kan jag skriva lite om framtiden. Detta har ju inte hänt och det är därför lite svårt att skriva om, *så därför har jag här bredvid mig en spåkvinna som skall hjälpa mig att spå lite granna.

Imorgon (lördag om jag hinner innan 12) skall Eric troligen jobba litegranna. Det är självklart Coop vi pratar och kassa eller plocka tidningar vilket Eric är en klippa på. Efter detta åker Eric och hälsar på vänner och mig ;( snyft. Sedan blir det söndag och Eric hänkar på mig hem för att boka Nya Zeelandsresan. Vi hittar allt vi ska och det blir dags att boka. Det bokas och allt är firrat och klart. Eric blir sedan påkörd på vägen hem och hamnar på sjukan där han träffar rolf som är en hund. Chikitekawow.

* Allt är bara ljug/på skoj/skämt/låtsas/kalla det vad du vill (det sitter ingen spåkvinna här)

Dagens top 5: Smsare som utmärker sig (detta är min top 5)
  1. Mamma (utomordentlig smsare, jag får med säkerhet minst 3 st sms per dag av mamma och när man än skickar får man ett svar inom minuten)
  2. Wholle (Otroligt snabb att ge svar, mycket information i smsen också)
  3. Eric (skriver ofta roliga sms/korta, förstår även när man skriver roliga saker eller skämtar, typ: Jag är på landet och kalvar (blir istället för lajvar med T9)
  4. Lul (sämst, skickar man idag kan man förvänta sig svar nästa vecka, det går både snabbare och är säkrare att skicka ett vykort till Roggas adress så att Lul tjuvläser. Det kan blivit ändring med nya mobilen)
  5. Nordea saldo (man vill ju ha koll på sitt bankkonto, eller hur!. Det är en tjänst där man ringer ett nummer och sedan får man sms med saldo från ens bankkonto, fungerar med Nordea)
Dagens lerbild: (Vad ligger under leran?, Lul, du vet vad som gäller)
IMG_3449
Om jag skulle gissa på en person som klarar den här skulle jag gissa på Lul, det är en lite konstig pryl som man verkligen inte borde veta vad det är. Det är något som i slutändan har något med teknik att göra.

Poll
Det är lite tråkigt att se att det är fler som tycker det eller tycker väldigt än som tycker om. Men det kan vara så att de tycker väldigt mycket om eller tycker det är roligt att tycka om. Men självklart är det bra att man tycker väldigt eller tycker det. heh

För er som varit med om den tiden då det snackades mycket om tak på vägg kommer här en fin bild:
IMG_3161
Detta är en häck, på ett tag, på en vägg. Eller kanske en mur men vad gör det:)

"Jag kom jag såg jag seglade" - Lul 2007
"Lera är ingenting man gör, det är något man äter" - Samma kille
"Att vara eller inte vara, vad är frågan?" - Mm nu igen



Glad sommar på eder alla!



Inga kommentarer: