lördag 5 juli 2008

London time ago.


Ni får ursäkta och jag får be om ursäkt för att det inte kommer några inlägg nu. Det har varit en stund sedan förra inlägget och det vore verkligen dags för ett inlägg nu. MEN, jag vet inte vad Eric gör. Det är hela kruxet. Så, antingen skriver jag ett inlägg där jag helt enkelt säger det lilla jag vet om vad Eric gör eller så väntar jag tills jag vet något. Jag kör på det första så får ni helt enkelt stå ut denna gång. Skulle ni ändå vilja veta vad Eric gör så kan jag ju fråga honom om ni meddelar mig eller så ringer ni honom.

Idag har Eric har precis jakat, jag vet inte vad det betyder men det är den informationen jag har. Då han använder mobiltelefon och T9 (sonyericsson alltså) så kan det bli fel ord. Att han även skriver att det blev fel ord genom att skriva "jakat (t9)" så betyder det att det är ett annat ord.

Dagens top 5: Vad kan Eric ha menat med ordet jakat?
  1. käkat
  2. lajvat (glömt ett v)
  3. jakat
  4. kakat
  5. kaklat (glömt ett l)

Dagens lerbild: (Vad är det som gömmer sig under leran)
IMG_3735
Sammanfattning undersökningar
Det är alltså 8 st som är med i Facebook. Frågan är om jag har alla i min kamratkrets på Facebook. Det är 3 st av dem som älskar Facebook, men hela 5 som inte har någon fri vilja och går med för att alla andra gör det. De andra 2 är inte med.

Lite pinsamt att det var så många (ink mig) som inte åt någon kanelbulle på kanelbullens dag, som var innan dagen då jag trode var kanelbullens dag. Men det var iaf 4 st som åt kanelbullar. Bra jobbat!

Tävling på G (4 poäng delas ut)
För att rensa lite i "Poäng till kommenterare" listan så tar jag bort all med 1 poäng! Det kommer bil 4 poäng över! Och ni 6 st som är lite högre på listan får då välja ett nummer mellan 1 och 6. (Om ni inte väljer väljer jag åt er!) Sedan slår jag en tärning 4 ggr (det är alltså 4 st poäng som delas ut), och om det blir Ditt nummer så får Du poäng! Kul va?!

Så välj favouritnumret mellan 1 och 6. Den som väljer numret först i kommentarer får sitt turnummer. Ni har till nästa gång på er!



Inga kommentarer: