lördag 5 juli 2008

Ett inlägg, skapat med omsorg och kärlek.


Halli hallå. Igår (tors) var jag inte hos Eric. Men i onsdags var jag där och planerade..., mm det gjorde vi. Eric var faktiskt lite mer emo än vanligt. Mestadels för att han blev superglad när Wholle hade gett, jag tror det var, kents nya album 3,5 rakblad av 5 möjliga. Lite kent, lite winnerbäck och rakblad, då blir Eric glad. Som jag brukar säga. Även lite för att han gned handleden mot ett vasst element (detta är dock inte sant).

Vi gick sedan och köpte salta sillar, och nu tänkter ni kanske direkt på godiset. Ni vet de där svarta fiskarna som smakar lakrits och är salta. De heter ju salta sillar. Och det är ju kanske det som de flesta direkt tänker på. Så vi och Eric köpte ett par hekto! (hektogram=100 gram, 1/10 kilogram)

Sedan gick vi hem till Eric igen, såg på TV och sedan när det var dags, så åkte jag hem. Eric, han åkte till Tyskland istället.

Dagens top 5: Haha, jag har eran IP adress! (jag ser när ni varit inne här, värt va? Nae)
  1. Becka hemma
  2. Anna i danmark
  3. Onkelborg (han kan vara vart som helst, troligen hemma)
  4. Jacob hemma
  5. Jacob i skolan (nu är jag ju aldrig där så den är ganska onödig)
Ska bara säga att det är helt onödigt ändå, ni behöver inte vara rädda, den är säker hos mig. Däremot om någon får tag på Luls IP, skicka till mig och alla ni känner! (Jag har iofs allas IP, men de här är de jag "tror" jag vet vilka det är)

Dagens lerbild: (vad döljer sig under leran måtro?)
IMG_3698
Nu får ni specificera lite extra eftersom det är lätt att se vad de är för sorts sak. Ett rejält svar!

Och så lite sammanfattning från undersökningarna: Vintern kommer bli en lång väntan, kanske efter sommar, strand, sol, värme, men kanske mest efter mig och Eric, det tror jag ja. Jag kommer iaf längta efter er, men Jacob om Eric kommer troligtvis vara up to date ändå. Förhoppningsvis. Känner ett stort ansvar. Så det blir att köpa lite mer studslera, kanske en annan färg eller något. Nu kom jag av mig lite, blev så känslosamt. Jo och sedan kunde ni inte komma överens om vilka superkrafter ni ville ha, det är ju KANON då slipper ni vara likadana. Perfekt, ska se till att ni får dem vid något senare tillfälle när jag orkar.

Kommentera då
kom igen, vågar du inte? Va, VA!



Inga kommentarer: